Thursday, November 12, 2009

KREADOE 2009


Gisteren ben ik samen met m'n moeder naar de KreaDoe 2009 in de Jaarbeurs Utrecht geweest en heb daar een aantal leuke spullentjes gekocht.
Zo was ik al een tijdje opzoek naar de Making Memories Paperie Blossoms & Buttons Poolside en had deze op de website van ScrapDelight zien staan......... maar toen ik bij hun kraam kwam bleken zij deze niet bij zich te hebben, maar dankzij de service van de meiden van ScrapDelight heb ik hem toch.
Want één van de meiden ging gelijk naar haar collega bellen, want zij kwam nog naar de KreaDoe en wipte gelijk langs de winkel om de pot op te halen !!
Dus meiden van ScrapDelight....... NOGMAALS BEDANKT : )


Hier een foto van een aantal spullen die ik gisteren heb gekocht


Op de deksel van deze pot wil ik met Tilda stof een speldenkussen maken en bijvoorbeeld knopen, lintjes etc. in de pot bewaren, dit naar het idee in het Tilda's Summertime boek.
Want de weckpotten die zij in het boek gebruiken zijn haast niet in Nederland te verkrijgen.
Liefs Corianne



No comments :