Saturday, November 21, 2009

Tilda Kledinghanger

Tilda Kledinghanger
Gisteren kreeg ik mijn bestelling van Your Zoap binnen en ben 's avonds gelijk aan de slag gegaan, met als resultaat deze Tilda kledinghanger.
Ik was zo lekker bezig dat ik niet eens in de gaten had dat het al tegen middernacht liep, hahaha ; )
Ben benieuwd wat jullie er van vinden......
Liefs Corianne
-----------------------------------
In English
Yesterday I received my order from Your Zoap and went straight to work last night, with as result this Tilda coathanger.
I was so into my work that I didn't realize it was almost midnight, hahaha ; )
Would love to hear your reactions......
Love Corianne

1 comment :

Frences said...

Leuk geworden!! Wat een eer dat je hem besteld hebt en ook gemaakt heb, leuk, leuk, leuk!!

Ga trouwens je mail ook binnenkort beantwoorden hoor *bloos*. Heb meerdere mail wachten en dan moet ik er gewoon ff voor gaan zitten. Ben je dus niet vergeten hoor ;)

Groetjes Frences