Friday, April 02, 2010

Happy Easter

3 comments :

Anonymous said...

Heey Corianne,
Fijne Paasdagen gehad?Ik heb van de week eindelijk hout kunnen halen voor het karretje voor de slak van Tilda,dus vandaag probeer ik m in elkaar te zetten.Ik heb alleen nog geen wieltjes,er zit geen pipoos in de buurt van Leiden helaas...Nog even een vraagje,heb jij lijmklemmen gebruikt voor het in elkaar lijmen van het karretje of gewoon even vasthouden ofzo?
En welke maat wieltjes moeten erop,iets van 4 cm ofzo?
groetjes en fijne dag,
Esther

CorianneDesign said...

Hey Esther, ja ik heb fijne Paasdagen gehad.... jij ook !? : )

Ik heb geen lijmklemmen gebruikt, gewoon even vathouden en goed aandrukken ; )
De maat wieltjes.... hmmmmm 3 cm dacht ik.
Ik wilde voor je kijken op de website van Pipoos maar die werkt even niet.... maar na te hebben gemeten kom ik op 3 cm.
Er zit in het wieltje wel een gaatje hoor !! Heb ze zelf dicht gemaakt met wat kneedbaar hout ; )

Anyways, de wieltjes zijn per stuk te koop en zitten in een plastic bak op de hout afdeling bij Pipoos.

Succes, enne ik ben benieuwd naar het eind resultaat : )

Groetjes Corianne

Anonymous said...

Hai Corianne,
Ja fijne Paasdagen gehad,lekker rustig en zondag met familie gegeten.
Ik heb gisteren gezaagd en geplakt aan het wagentje maar het is niet helemaal geworden zoals ik wilde dus ik ga het vandaag nog es proberen met het restje hout.Ik had ook al bij pipoos site gekeken maar je moet voor een bepaald bedrag bestellen en anders komt er 4 euro bij...
Ik zal hier in de buurt nog es bij houthandels kijken.
Ik hou je op de hoogte...:O)
groetjes en fijne dag!!
Esther