Friday, April 29, 2011

Ahhhh William & Kate

Today is the day that William and his Kate married in front of millions & millions of people all around the world.... pffff no pressure or anything, haha ; )
I just love this picture of them and even though I don't know them personally (duh of course not, hahaha.... lol !) I want to wish them a very long and happy life together and hope that all of their dreams come true = )

Did anyone of you watch the ceremony !?!?
The moment where William was waiting in front of the altar for his Kate to arrive and Harry turned around... looked at Kate and then turned to his brother and said to him "She looks beautiful !" and William couldn't look for himself was so funny (to me) hahaha ; )

And the quick kiss and later the second kiss where Wiliam's face turned as red as his uniform.... was just too cute ; )
"Hip hip.... hurray, hip hip.... hurray, hip hip..... HURRAY !!"
-------------------------------------------------------
And something completely different but I hope you can help....
does anyone of you know what this stuff is called and where I can buy just a little bit......

THANKS !! = )
~♥~Corianne~♥~

5 comments :

Ik ben Esther said...

Ah ja een superlieve foto vind ik ook!!
Natuuuuuurlijk heb ik ook gekeken!!
Ik heb zijn moeders bruiloft ook gezien en was groot fan van Diana.
Ik vond het erg leuk de hele bruiloft,lekker Brittish!!
ook al was het zo anders dan bv Maxima en Prins Willem Alexander hun bruiloft.Ik ben er lekker voor gaan zitten!!
Met betrekking op je 2e vraag,helaas ik weet ook niet hoe t heet en waar je t kan krijgen,sorry!!
Liefs Esther

CorianneDesign said...

Lief hè ! ; ) Ik ben er ook voor gaan zitten... de bruiloft van Diana heb ik niet mee gekregen, ik was toe iets van drie geloof ik ; )
Maar later heb ik natuurlijk wel stukken gezien = )
Ze leek me zo "ongelukkig", vind je ook niet !? =/

En wat betreft dat spul... geeft niet hoor misschien weet iemand anders het, lief dat je er aan dacht !! = )

Knuff Corianne

Helga Teunissen said...

Ik heb ook genoten van het huwelijk hoor, vond de kus alleen niet zo romantisch over komen, ze hadden eigenlijk even de beelden van onze eigen Willem Alexander en Maxima daarvoor als voorbeeld moeten nemen, maar verder een prachtig huwelijk en hopen dat lang en gelukkig zal zijn (zo hoort dat toch in sprookjes?!)
En ik weet wat het is en waar je het kunt kopen........ Het is bodembedekking voor knaagdieren, zoals b.v. voor mijn hamster Miep, dus op naar de Dierenwinkel!
Groetjes Helga

CorianneDesign said...

Oh echt Helga... haha ik zal van de week effe gaan kijken in de dierenwinkel ; )
THANKS !! = )

Knuff Corianne

CorianneDesign said...

Hoi Helga, ik ben gisteren effe naar Intratuin geweest en ja hoor daar vond ik de bodembedekking waar je het over had... SUPER BEDANKT meis = )

Geef Miep een knuffeltje van me ; )

Liefs Corianne