Friday, April 15, 2011

And then you have to do it yourself ; )

Very busy, but did had some time to paint some Easter eggs....
soft pink !
And yes.... then you have to do it yourself,
because all of the Easter decoration is soft yellow & green =/
But I don't want soft yellow & green.... I want soft PINK, haha =P

They will be drying for a couple of days... but hopefully I'll have
a picture for you guys before Easter, haha.

Have a nice evening.... Nick is going to skate with Sita in tonights
finale show of Sterren Dansen Op Het Ijs (Dancing On Ice)
~♥~Corianne~♥~

3 comments :

Helga Teunissen said...

Een kloddertje roze hier.... een kloddertje roze daar... hahaha je lijkt wel op tante til, van dat tv programma jaren geleden (weet even niet meer hoe dat heette, ik hoop dat je weet wat ik bedoel)
Maar je hebt wel gelijk, alles is maar geel voor de pasen, tijd voor het doorbreken van een traditie.
Groetjes Helga

CorianneDesign said...

Hahahahahaha.... dat is een goeie... tante Til !!
Ik geloof dat ik net zo'n roze tic als haar heb, haha =P
Ja dat TV programma ken ik nog wel van vroeger... "De Familie Knots"

"De familie Knots, de familie Knots... Ke nots, ke nots.... " ; )

En ook een goeie dat van die traditie doorbreken... een beetje variatie kan geen kwaad = )

Lieve groetjes,
Corianne

Helga Teunissen said...

Ja... zo heette het programma, ik keek er altijd naar... en daarom moest ik ook meteen aan tante til denken :-) Nu nog zo'n mooie rode pruik en knal roze jurk, zal je goed staan :-) .... nee hoor, blijf maar lekker wie je bent, vind Nick ook veel leuker denk ik.
Groetjes Helga