Saturday, April 04, 2015

Spotlight: Missjettle


++ Paastafel ++
De paasdagen zijn voor mij een goede reden om de tafel mooi aan te kleden. 
Bij Pasen horen pasteltintjes, laat ik nou net heel veel licht roze in huis hebben. 
Geweldig in combi met zwart wit. Weg met die tuttige paas-printjes met kuikens en eitjes en gele kleurtjes. 
Ik dekte de tafel op z'n Missjettles..  Wit, roze, zwart. Hoe kan het ook anders?


Op de blog van Everything Elze vind je supergave zwart/wit printables om je paastafel mee op te leuken. 
Ik printte natuurlijk ook wat uit als zwart-wit-lover en leukte het melkflesje, 
de rietjes en de servetten met bestek er mee op. 
De creatieve Elze heeft trouwens veel meer originele printables, zoals een paasslinger en eierdopjes. 
Een leuke en goedkope manier om je paastafel mee aan te kleden. 
Eitjes vrolijk je al snel op met een zwarte stift, 
ik maakte een gezichtje er op maar je kan ook leuke printjes er op tekenen. 


Deze week kreeg ik mijn gift binnen van Design Letters
ik deed een sprongetje in de lucht toen ik hoorde dat ik zomaar 3 dingen mocht uitzoeken uit hun collectie. 
Ik vind dat ze prachtige dingen verkopen en alles past helemaal in ons interieur! 
Ik koos de theepot en het bord, ik ben er erg blij mee en ze passen helemaal bij de mokjes die ik al had. 
Zo kon ik de tafel helemaal in style afmaken. En ja op zulke momenten voel ik mij echt een lucky bastard! 


De roze tafelloper van Xenos had ik echt al zo vaak mee in mijn handen gestaan. 
Nu had ik eindelijk een goede reden om 'm te kopen. En matcht ie niet perfect met de rest? 
Ik kan hier trouwens soms wat in doorslaan. Zo is zelfs de smoothie op de kleur aangepast.
Ik maakte een smoothie van yoghurt, appel, banaan en aardbei en honing 
en deed dit in de jars van de nieuwe collectie van de Hema
Ik hoop jullie te hebben kunnen inspireren met mijn paastafel! Fijne paasdagen!

Liefs, Jet

Ferm Living diamanten - Nordic Blends
Bloomingville Flamingo waxinelichthouder - Wonenmetlef
Desing letters theepot, mokjes & bord - Design Letters
HK Living broodplank - Wonenmetlef
Ontbijtbordjes & taartbordjes - Sissy Boy
Eierdopjes - Dille & Kamille
PT fruitmand - De Bijenkorf
Cocktail pot - Hema

                                +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
This time I would like to place the blog Missjettle.nl in a spotlight, because I love her work and the gorgeous photos she takes
Her blog is so inspiring to me, so why not place her lovely work in a spotlight and share her work with all of you... hope you get inspired too

Have a lovely Easter,
Corianne

No comments :