Tuesday, June 14, 2011

TOMIC challenge # 2


Hello hello my lovely blog followers & visitors..... time for the second TOMIC challenge, this time.... color combo PINK, WHITE & BROWN ( I love it !! )

Here you can find my entry for this weeks challenge
(click on the button on the left side of my blog or on the word TOMIC in this blog post)

Now last week over 200 people send in their creation and VICKY won the challenge.... CONGRATULATIONS girl !! = )
Make sure you guys visit her blog as well...............


Thanks for dropping by and for you sweet & kind words.... have a nice day !
~♥~Corianne~♥~

5 comments :

Yani said...

How adorable and cute this card is! I specially loved how you colored Tilda ;-)

Great job and thanks for joining us at TOMIC!

CorianneDesign said...

Ahhh thanks Yanitza for your sweet words !! = )

Hug Corianne

Helga Teunissen said...

Je hebt weer een super creaties neer gezet voor de volgende challenge. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.... een hele grote kans.... maar ja ik ben geen jurylid...
Groetjes Helga

CorianneDesign said...

Ahhhhh meis wat een lieve woorden !
Een dikke x & knuff van mij = )

Hoe gaat het met je Magnolia boekje !?
Ik kan op sommige blogs geen comments plaatsen (blogger schijnt nog altijd problemen te hebben)... dus ik doe het maar effe zo ; )

Wel irritant want dat betekend ook dat ik mijn blog vriendjes geen reactie kan geven =/

Dus blog vriendjes... ik ben jullie niet vergeten hoor !! ; )

Ok tijd voor koffie....

Knuffs Corianne

Helga Teunissen said...

Nog geen tijd voor Magnolia....Je weet dat Eline met haar tweede boek bezig is, en ik mag ook weer meedoen, dus dat heeft voorrang :-)
Groetjes Helga